Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför följer inte mina påbörjade kuponger med till nästa dator?

Jag ställde frågan i helgen varför mina påbörjade kuponger inte följer med till nästa dator. Nu har ni svarat på en massa andra frågor från helgens skörd och även hunnit med att ta bort det som varit kritik. Som vanligt. Men min fråga har ingen svarat på...

Jag vill ha svar på frågan varför mina påbörjade kuponger inte följer med om jag byter dator. Jag sitter här och börjar på en kupong, går sen hem till kollegan för att fortsätta tillsammans och då finns inget av det jag har klickat i kvar.
1) Ja, jag är inloggad - både hemma och där.
2) Ja, jag har tittat under fliken påbörjade kuponger, det finns inte där.
3) Det spelar igen roll om jag väljer Firefox eller Internet Explorer.

Det här problemet har varat några veckor nu, så det är ingen tillfällighet. Varför har ni ändrat på det här? Det funkade ju förut och var jättebra så man slapp springa runt med handskrivna lappar.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för frågan.

    Vi har testat detta och kupongerna följer med; både med explorer, firefox och google chrome.

    Maila in till kundservice@atg.se ditt anv namn, vilket operativ du har och vilken dator.



    Christer ATG Kundservice
  • Nu funkar det igen, men den piffiga lilla rutan som poppade upp med texten "kupongen har ändrats på annan dator" är väck. Den var ju väldigt praktisk! Varför har ni tagit bort den? Det blir ju bara förvirrande och man riskerar att missa något man klickat i.
    Lunkan
  • Hej Lunkan. Vi tar frågan vidare till ansvariga.
    Sara ATG Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.