Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Satte in pengar på atg kontot som drogs från mitt bankkonto men kommer inte in på mitt atg konto.

Jag satte in 350kr på mitt atg konto som drogs från mitt bankkonto direkt. Men jag får inte in dem på mitt atg konto trots att de har dragits från banken.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för mailet.
    Kontakta kundservice på kundservice@atg.se om detta.

    Christer ATG Kundservice
  • Varför tar det så länge innan vinst på V64 betalas ut? mer än en halv timme.
    staffan Berglund
  • Hej,

    Tack för frågan.
    När det gäller utbetalning av spelformer som V4, V5, V64, V65, V75 och V86 ingår det manuell granskning som tar längre tid, det är förklaringen.

    Christer ATG Kundservice
  • Efter tolv timmar fortfarande ingen utbetalning, jag har trott att en av fördelarna med atg konto är att man får ut vinsten tidigare. Annars kan man lika gärna spela hos ett ombud.
    staffan berglund
  • Hej,

    Tack för svaret.
    Du hade spelat för endast 6 rätt och får endast utdelning för 6 rätt och ej på 4 eller 5 rätt.
     

    Christer ATG Kundservice

  • Hej ! Tydligen har jag särrat mitt spel av misstag. Satt en gräns på 500 kr i veckan, trodde jag, men tydligen gällde det en hel period. Vad ska jag göra.? Spelar varje lördag, offtast aldrig mer. Tacksam för hjälp hälsar Rune Wilén i Hagfors
    Rune Wilén
  • Hej Rune,

    Tack för din fråga.

    Man kan inta ta bort en budget innan perioden har löpt ut.
    Vänligen kontakta oss på Kundservice@atg.se så kan vi kika på när denna blir upplåst.
    Nathalie ATG Kundservice
  • Hej! För någon vecka sedan gjorde jag misstaget att spärra mina spel hos er. Tänkte spärra för maxbelopp 500 kr i veckan, men ser nu att det var för en hel period som nu gäller till februari månad 2019. Helt galet blev det. Brukar spela för ca 250 kr i veckan vilket jag tycker är lagom. Har spelat från min dator i många år så ni kan nog se att jag inte är någon spelmissbrukare. Hoppas att detta kan lösas !
    Hälsningar Rune Wilén
    Rune Wilén
  • Hej,

    Tack för frågan.

    Kontakta kundservice på kundservice@atg.se om detta.

    Christer ATG Kundservice
  • Har spelar online i många år, det har alltid gått bra att skriva ut alla lopp 1 till 6 eller 1 till 8 på papper men nu får jag bara 3 sidor, en blank sida - lopp1 - och en blank sida till. Det går ej heller att ändra sidintervall längre, och det går ej att skrolla på utskriftssidan.
    Trodde först att min skrivare hade slutat att fungera, men eftersom jag också måste in med momsdeklarationen för månaden till skatteverket senast den 17/8 så skrev jag som vanligt ut kopian när jag var färdig. Och det blev precis som vanligt inga konstigheter alls. Jag använder Firefox vebbläsare och Brother skrivare även ny fast dator sedan föra året med Windows 10.

    Mvh
    - Eva -  

    Eva Cederholm
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.