Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Användarnamn och lösenord

Jag har gjort av med både användarnamn och lösenord. Kan inte skapa ett nytt konto. eva@nordborg.com
Eva Nordborg Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Vänligen kontakta oss på kundservice@atg.se så ska vi försöka hjälpa dig på bästa sätt.
    Marcus ATG Kundservice
  • Hej på er ,,jag heter Rita Engström ,och jag har ATG konto ,allt gick bra idag då jag satte in 200:- på kontot och spela .Men när jag sedan skulle kolla dp gick allt snett ,så nu är kontot spärrat pga för många försök.Nu har jag glömt allt. skulle ni kunna hjälpa mig MVH/Rita

    Rita Engström
  • Hej! Mitt ATG konto är spärrat och det står att jag ska ansöka om nytt men när jag försöker med det så kommer det upp att jag måste logga in först då jag redan har ett konto. Hur gör jag?
    Anna
  • Användarnamn och Lösenord.
      Jag har uppgett både användarnamn och lösenord,men inget fungerar.  Kan alltså inte komma in på mitt konto. Vad har hänt?  Jag kunde alltså inte spela på nätet förra helgen.   Hjälp!!!





    Majvor Näsman
  • ANVÄNDARNAMN och LÖSENORD.
    Jag har uppgett både användarnamn och lösenord,men inte kommit in på mitt konto.   Har alltså inte kunnat spela förra helgen.   Vad har hänt?   Hjälp!!

    M.Näsman
    Majvor Näsman
  • Hej
    Öppnade i lördags ett konto på atg.se och hann spela på V75 innan hela ATG rasade ihop. Sedan dess har det inte gått att logga in på mitt konto, nu är det fjärde dagen som det inte går att logga in. Varje gång jag ska logga in kommer det upp "Felaktigt användarnamn eller lösenord". Blir samma även om man klickar på glömt lösenord.
    Er telefonsupport är ju en katastrof, är ca 55 före i kön varje gång man ringer dit.
    Micka
    Micka
  • Hej,

    Vänligen kontakta oss på kundservice@atg.se så ska vi försöka hjälpa dig på bästa sätt.
    Marcus ATG Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.